Inici

Agenda

dl dt dc dj dv ds dg
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 
 
 

Tauler d'anuncis

Actualment no hi ha anuncis

Notícies

L'obra prevista a executar són apedaçats d'aglomerat en calent del punt quilomètric 13 al 35 al municipi de l’Esquirol fins a Rupit i Pruit segons la distribució aproximada diària següent:

  • Dimarts 17/06/25 apedaçats del pk 13 al 13,5.
  • Dimecres 18/06/25 apedaçats del pk 15,6 al 16,3.
  • Dijous 19/09/25 apedaçats del pk 16,9 al 17,2.

Les obres s'executaran amb regulació de trànsit mitjançant pas alternatiu i en horari diürn.

Properament, s'actuarà en més trams de carretera entre el punt quilomètric 17 i el 35.

L’Ajuntament de L'Esquirol informa que el pròxim dimecres 18 de juny, el camí rural de Can Codina romandrà tallat al trànsit entre les 8.00 h i les 12.00 h per obres d’implantació de bandes reductores de velocitat.

Aquesta actuació té com a objectiu millorar la seguretat en aquest tram del camí.

Preguem a tots els veïns i veïnes que evitin circular-hi durant l’horari indicat i agraïm la comprensió i col·laboració de tothom.

 

Aquest estiu s'oferiràn 12 sessions d'AQUAQI a càrrec de la Marta Castro

DESCARREGAR BAN

L’Ajuntament de l’Esquirol ha de cobrir pel tràmit de màxima urgència un OFICIAL 1ª DE LA BRIGADA D’OBRES, C2, personal laboral, per substitució de la persona titular de la plaça. Tanmateix, es crearà borsa de treball per a places vacants de la mateixa categoria.

tasques a realitzar

funcions de diversa naturalesa amb la categoria professional d'oficial, entre d’altres:

La temporada 2025 de les piscines municipals començarà el dissabte 21 de juny i ja es poden comprar els abonaments a les oficines de l'Ajuntament de L'Esquirol.

Les instal·lacions estaran obertes cada dia de 2/4 d'11 del matí a les 8 del vespre.

Els tiquets d'accés es compraran a l'entrada de les piscines

ABONAMENTS

Per obtenir l'abonament cal andreçar-se a les oficines de l'Ajuntament i dur una fotografia de l’interessat.