CONVOCATÒRIA I BASES PER AL NOMENAMENT COM A FUNCIONARI/A INTERÍ/NA D’UN/A TÈCNIC/A DE GESTIÓ

Aprovació de la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per al nomenament com a funcionari interí per acumulació de tasques, d’un/a tècnic/a de gestió, per un termini màxim de 9 mesos.
El 24 de gener de 2025 es va aprovar la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per al nomenament com a funcionari interí per acumulació de tasques, d’un/a tècnic/a de gestió, per un termini màxim de 9 mesos.
És objecte de la present convocatòria la selecció mitjançant CONCURS-OPOSICIÓ, d’una persona amb titulació de Diplomatura, Llicenciatura o Grau universitari, per al suport temporal necessari a l’Ajuntament de l’Esquirol. Es seleccionarà una persona que serà nomenada com a funcionari/a interí/na per acumulació de tasques per reforçar l’ajuntament.
La incorporació està prevista a partir del febrer de l’any 2025 i per un període màxim de 9 mesos. Aquesta convocatòria té caràcter urgent, atès l’excés i acumulació de tasques produïdes en el darrer any.
Termini de presentació
- El termini de presentació de sol·licituds és del 4 al 17 de febrer
- Presentar instància al Registre municipal de l’Ajuntament de l’Esquirol. També poden presentar-se en algun de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. A tal efecte es facilita l’enllaç de la Seu electrònica de l’Ajuntament de l’Esquirol:
https://seu-e.cat/ca/web/esquirol/tramits-i-gestions
Condicions del lloc de treball:
- Grup A, Subgrup A2.
- Jornada parcial: 18,75 hores setmanals amb flexibilitat horària segons les necessitats del servei.
- Sou base: Grup A2
- complement de destí: Nivell 24
- complement específic: 1.182,86€ / mensuals
Funcions
Les funcions a desenvolupar seran les pròpies del lloc de treball de tècnic/a de gestió, en concret:
- Implantació de l’administració electrònica: bústia ciutadana, bústia de queixes i suggeriments, declaracions responsables, creació de models d’instància normalitzats, òrgans col·legiats, etc.)
- Coordinació, seguiment i manteniment del portal de transparència
- Suport a l’àrea tècnica: en matèria d’arquitectura, enginyeria, subvencions, i altres
- Gestió, estudi i realització de propostes
- Preparació de normativa
- Elaboració d’informes
- Inspecció, execució i control de les obres i/o activitats
- Suport al departament d’intervenció i seguiment dels projectes de finançament.
- Altres que li pugui assignar la secretaria i/o l’alcalde de la corporació.
Podeu veure la convocatòria i bases descarregant-vos el document de l'anunci clicant sobre el botó de descàrrega
Aquí hi podreu trobar els documents en format PDF de l'Edicte de la convocatòria i les BASES DE LA CONVOCATÒRIA
CONVOCATÒRIA I BASESEnllaç de la Seu electrònica de l’Ajuntament de l’Esquirol per a presentar sol·licituds:
PRESENTAR SOL·LICITUD