CONVOCATÒRIA I BASES PER AL NOMENAMENT COM A FUNCIONARI/A INTERÍ/NA D’UN/A TÈCNIC/A DE GESTIÓ

Aprovació de la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per al nomenament com a funcionari interí per acumulació de tasques, d’un/a tècnic/a de gestió, per un termini màxim de 9 mesos.

El 24 de gener de 2025 es va aprovar la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per al nomenament com a funcionari interí per acumulació de tasques, d’un/a tècnic/a de gestió, per un termini màxim de 9 mesos.

És objecte de la present convocatòria la selecció mitjançant CONCURS-OPOSICIÓ, d’una persona amb titulació de Diplomatura, Llicenciatura o Grau universitari, per al suport temporal necessari a l’Ajuntament de l’Esquirol. Es seleccionarà una persona que serà nomenada com a funcionari/a interí/na per acumulació de tasques per reforçar l’ajuntament.

La incorporació està prevista a partir del febrer de l’any 2025 i per un període màxim de 9 mesos. Aquesta convocatòria té caràcter urgent, atès l’excés i acumulació de tasques produïdes en el darrer any.

Termini de presentació

  • El termini de presentació de sol·licituds és del 4 al 17 de febrer 
  • ​Presentar instància al Registre municipal de l’Ajuntament de l’Esquirol. També poden presentar-se en algun de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. A tal efecte es facilita l’enllaç de la Seu electrònica de l’Ajuntament de l’Esquirol:

https://seu-e.cat/ca/web/esquirol/tramits-i-gestions

Condicions del lloc de treball:

  • Grup A, Subgrup A2.
  • Jornada parcial: 18,75 hores setmanals amb flexibilitat horària segons les necessitats del servei.
  • Sou base: Grup A2
  • complement de destí: Nivell 24
  • complement específic: 1.182,86€ / mensuals

Funcions

Les funcions a desenvolupar seran les pròpies del lloc de treball de tècnic/a de gestió, en concret:

  • Implantació de l’administració electrònica: bústia ciutadana, bústia de queixes i suggeriments, declaracions responsables, creació de models d’instància normalitzats, òrgans col·legiats, etc.)
  • Coordinació, seguiment i manteniment del portal de transparència
  • Suport a l’àrea tècnica: en matèria d’arquitectura, enginyeria, subvencions, i altres
  • Gestió, estudi i realització de propostes
  • Preparació de normativa
  • Elaboració d’informes
  • Inspecció, execució i control de les obres i/o activitats
  • Suport al departament d’intervenció i seguiment dels projectes de finançament.
  • Altres que li pugui assignar la secretaria i/o l’alcalde de la corporació.

Podeu veure la convocatòria i bases descarregant-vos el document de l'anunci clicant sobre el botó de descàrrega

Aquí hi podreu trobar els documents en format PDF de l'Edicte de la convocatòria i les BASES DE LA CONVOCATÒRIA

CONVOCATÒRIA I BASES

Enllaç de la Seu electrònica de l’Ajuntament de l’Esquirol per a presentar sol·licituds:

PRESENTAR SOL·LICITUD

Adjunt noticia: PDF icon Download bases_de_la_convocatoria.pdf (235.28 KB)